петък, 23 януари 2015 г.

Защо никой не използва Android 5.0 Lollipop?


През юни 2014 година се състоя официалната премиера на Android 5.0 Lollipop. Постепенно нещата започнаха да се развиват добре и още до ноември няколко смартфона от серията Nexus получиха така желания от потребителите ъпдейт. Освен това някои от най-големите производители съвсем наскоро направиха ъпдейт при някои от своите устройства, а техният пример се очаква да бъде последван и от Сони. Всички тези компании са безспорни авторитети, но въпреки това анализът на специалисти в сферата на технологиите не е достатъчно обнадеждаващ. Всъщност Lollipop изобщо не присъства в публикуваните информации за най-използваните системи през седмицата, която завърши официално на 4 януари. Съгласно данните дялът на пазара на въпросния продукт едва 0.1 процента, ето защо почти никой не прибягва до нейната употреба.




Разпространението на Lollipop при Андроид е още малко, на такова мнение са специалистите от сферата на технологиите. Поне така гласи информацията, публикувана във Форбс. Като всеки нов продукт, на него му предстои тепърва да премине през редица тестове на производителите, които единствено по този начин могат да се убедят в неговата надеждност. Необходима е още и сертификацията му и едва след това вече може да се говори за употребата му от компаниите. Не ни остава нищо друго освен да следим с интерес развоя на събитията и да се надяваме, че лошите до момента резултати много скоро ще се променят. Освен това има мнение, че сега от компаниите не искат да ъпдейтват старите си модели, а вместо това са се ориентирали предимно към по-новите си продукти.

Нова видео услуга на Twitter ще конкурира Youtube


Днес една от най-известните Интернет платформи определено е Twitter , която започва все по-често да печели симпатиите на милионите потребители. През настоящата година от компанията не крият намеренията си да се опитат да пробият и в нови пазарни ниши, ето защо ни очаква едно интересно предизвикателство. Сега се появи информация, че от Туитър се намират в процес на разработка на собствена видео услуга, която да се явява пряк конкурент на Youtube. Определено това е събитие, което не е за изпускане, ето защо ние като всички останали потребители ще следим с интерес какво се случва в тази насока. Кевин Уейл, който изпълнява ролята на вице президент на продуктовата дивизия в Туитър, загатна за плановете на компанията преди няколко седмици.




Ъплоудване, споделяне и редактиране на клиповете са само малка част от опциите, с които ще разполагат ползващите тази услуга потребители. Прикачването на видео клипове към туитовете също е услуга, достъпна за всички. Заснемането на клип директно от профила ни в Туитър обаче определено изглежда най-атрактивното решение, което са разработили специалистите. Едновременно с това ще могат да се заснемат клипове без ограничения по отношение на форматите и размерите. Така за Ютуб сега предстои да се бори за своя авторитет, който е безспорен през последните години. Друга опция за потребителите е възможността клиповете да се изтрият независимо он факта, че вече са били заснети и разпространени в мрежата. Очаква се до края на първата половина на 2015-та година премиерата на тази видео услуга официално да стане факт.

Facebook Messanger има нова функция


Със сигурност голяма част от потребителите по целия свят прибягват до употребата на Facebook Messanger, който може да се инсталира на абсолютно всеки смартфон в наши дни. Близо 500 милиона са тези, които го използват по време на своята работа или в ежедневието. Също така през последните месеци броят на ползващите приложението се увеличи драстично, защото от компанията задължиха да го теглим от основното заглавие на социалната мрежа и по този начин да се конкурираме със своите приятели. Сега специалистите, които работят върху подобренията на приложението, ни изненадаха с една изключително приятна новина. Тя е свързана с възможността да получаваме кратки видео клипове, а също така и да изпращаме такива. Ето защо ни предстоят още положителни емоции във Фейсбук.




Тази функция е особено полезна за всички онези потребители, които по традиция не са привърженици на писането на прекалено дълги текстови съобщения. Към настоящия момент учените и специалистите вече провеждат съответните тестове на функцията, която автоматично ще превежда съдържанието на направените видео клипове без нуждата самите ние да изписваме дълги изречения. Така всички ще могат лесно и безпроблемно да разбират какъв точно клип им е бил изпратен от техен приятел в социалната мрежа, независимо от това на какво място се намират. Гугъл Войс вече изпревари Фейсбук в това отношение и започна да предлага на почитателите си подобна функция. Ето защо никак не е чудно, че от социалната мрежа бързат да отговорят на предизвикателството и да се опитат да станат конкуренти на Гугъл в това отношение.

сряда, 21 януари 2015 г.

Достъпни цени на облачна услуга


  Облачните услуги постепенно се превърнаха в ключова функционалност на съвременните смартфони и таблети. Всяка водеща компания в индустрията предлага на потребителите собствено предложение в този сегмент, което изостря значително конкуренцията в него. Именно заради това много от нас могат да изпитат проблеми при избора на подходящата облачна услуга, която по най-добър начин да отговори на нуждите им. т BusinessInsider сега решиха да ни улеснят в тази задача, като съпоставиха цените на най-популярните предложения, които ще откриете в интернет. Google Drive ви предлагат 15GB безплатно място, докато месечните абонаменти с 100GB и 1TB са съответно $1.99 и $9.99. Dropbox е друга популярна услуга, която предоставя 2GB, които могат да се увеличат до 16GB, ако убедите свои приятели да си направят профили в нея, като 1TB акаунт струва $9.99 на месец.




 
  Облачната услуга на Microsoft привлича потребителите с 15GB безплатно място, като 100GB и 200GB абонаменти могат да бъдат купени за $1.99 и $3.99, а най-големият капацитет от 1TB може да бъде ваш срещу $6.99. Трябва да отбележим също, че тези цени са за обикновени потребители и в тях не се включват различни корпоративни пакети, които компаниите продават на представителите на бизнес средите. Независимо коя услуга ще изберете можете да сте сигурни, че с нея на максимално достъпна цена ще можете да имате достъп до файловете си независимо къде се намирате. Достъпността на цените в сферата на облачните услуги е с огромно значение за потребителите, които постоянно ги използват в своето ежедневие – по време на работа и извън нея.


вторник, 20 януари 2015 г.

Персонализиране на дисплей с Андроид

 
  Днес голяма част от потребителите прекарват значителна част от времето си, като разглеждат различни неща на дисплея на мобилните си устройства. Те обаче невинаги са интересни и забавни. Съвсем наскоро в мрежата се появи информация, свързана с лесните начини за персонализация на дисплеите с Андроид. Апекс Лаунчър е първата опция, до която могат да прибегнат потребителите. Към настоящия момент това е лаунчарът, който има над един милион инсталирания от Пейстор. Освен че въпросното приложение предлага практически безкрайни и неограничени възможности, то с платената му версия нещата са още по-разнообразни. На второ място експертите посочват Бъз, който позволява инсталацията на персонализирани начални екрани и теми. Те са споделени и от други потребители, ето защо винаги привличат вниманието. 

Ето защо посредством употребата на това приложение няма нужда да се отделя прекалено много време в търсене на интересни идеи. Сравнително ново пък е третото приложение, с което може да се персонализират дисплеи с операционната система Андроид. То е известно с името Екшън и то за кратко време успя да спечели интереса на хилядите потребители по света. Сега оценката му в Пейстор е четири и половина звезди, но можем със сигурност да очакваме, че тя ще се повиши. Дернер пък е друг ланчър, който също като изброените до момента е предназначен да персонализира екраните на различните мобилни устройства. Ориентиран е предимно към употребата на готови теми, които се предлагат от разработчиците и общността. Така всеки потребител може да направи избор на базата на своите вкусове и предпочитания за персонализацията.